Danes je 27.12.2024

Input:

Profesionalna poslovna komunikacija

9.6.2016, , Vir: Verlag Dashöfer, Dolžina video posnetka: 00:54:33

Poglavja

Pravilna poslovna komunikacija je ključ do uspeha podjetja. Polona Zupančič predstavlja kako pravilno komunicirati ustno, pisno in preko telefona.

Uvodoma predavateljica izpostavi načela profesionalne poslovne komunikacije, kjer med drugim pojasni, kako je z s pozdravljanjem, z rokovanjem, predstavljanjem, uporabo imen in nazivov ter kdaj vikamo in kdaj lahko tikamo.

Nato se predavateljica posveti ustni komunikaciji, kjer poda nasvete in pravila pravilnega ustnega komuniciranja, sledi pa predstavitev pisne komunikacije. Naštete so tako prednosti kot slabosti pisne komunikcije, predavateljica pa med drugim pojasni, kako naslavljamo, kakšen naj bo slog pisanja, ter poda nekaj nasvetov glede elektronske pošte in trženjskega pisnega komuniciranja.

V zadnjem delu je obravnavana telefonska komunikacija. Naštete so posebnosti te vrste komunikacije, nasveti za uspešno komunikacijo po telefonu, predstavljena je struktura pogovora v primeru, ko nas pokliče stranka, prav tako pa je podanih nekaj napotkov glede priprave na pogovor, ko kličemo mi. Zadnjih nekaj minut predavateljica še odgovori na vprašanja udeležencev ter jim svetuje glede njihovih dilem.

 

Kazalo vsebine:

  • Načela profesionalne  poslovne komunikacije
  • Ustna komunikacija
  • Pisno komuniciranje
  • Telefonska komunikacija
  • Vprašanja in odgovori

 

Predavatelj:

Polona Zupančič, uni. dipl. ekon., ima kot predavateljica bogate izkušnje v odnosih s strankami iz svoje komercialne prakse v slovenskem in mednarodnem okolju. Je direktorica podjetja Sedi.5 d.o.o.in že 10 let vodi komunikacijske delavnice s področja odnosov s strankami (prodajni in nabavni razgovori, pogajanja, bonton, reševanje pritožb in izterjava dolgov, pridobivanje novih kupcev...) in medsebojnimi odnosi v podjetju (vodstvena komunikacija za motiviranje sodelavcev, timsko delo, reševanje konfliktov...). Je tudi habilitirana predavateljica na višji strokovni šoli, ukvarja pa se tudi z mediacijo pri reševanju sporov ter moderiranjem pri reševanju problemov z iskanjem kreativnih idej.

PSLKMNK.pdf 0.64 MB